NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 1 499 Kč (59 EUR)
skladem

 

 

PLATEBNÍ MOŽNOSTI

 

účet pro ČR : 1112334018/3030 Air Bank, a.s

 

dobírkou : platba při převzetí zboží

 

DOPRAVA

 

 

 

 

 

 


OBCHODNÍ PODMÍNKY


OBCHODNÍ PODMÍNKY platné od 1.1.2016 :

Provozovatelem internetového obchodu
www.ubarusky.cz 

Lenka Janková

Mýto 1

38101 Český Krumlov

IČ: 87112591

Neplátce DPH

č.účtu: 1112334018/3030 Air Bank, a.s.

 

Kontakty:
e-mail: lenca.jankova@seznam.cz

 

 

Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva – je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy,

pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.

Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné
podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

Kupující - spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské
činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Kupující – který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito
výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.

Kupní smlouva – objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena
momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky
ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Momentem uzavření kupní smlouvy je kupující vázán obchodními podmínkami a kupující s nimi vyjadřuje souhlas.
Kupující je na tuto skutečnost dostatečným způsobem upozorněn před odesláním své objednávky, v
opačném případě nelze po kupujícím vymáhat vázanost těmito obchodními podmínkami.

 

Doručovací adresa / reklamace, vrácení zboží nebo jeho výměna v  ČR /

ADELAINE trade s.r.o.
P.O.BOX 2
Návsi
739 92

Doručovací adresa / reklamace, vrácení zboží nebo jeho výměna v  SK /

ADELAINE trade s.r.o.
POSTE RESTANTE
Pošta Svrčinovec
023 12 Slovensko

 

Všechny ceny v internetovém obchodě www.ubarusky.cz  jsou včetně DPH.

Zákazník je srozumněn s tím, že vzhledem k různým typům monitorů, se může barva nabízeného zboží na fotkách v eshopu minimálně lišit od barev zboží ve skutečnosti.

Zboží, především ložní sety jsou šity strojově a proto může dojít k mírnému posunutí vzoru. Vzor se tedy nemusí nacházet na stejné pozici jak na fotografii. Což není bráno jako vada výrobků.

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny www.ubarusky.cz  jsou závazné.

Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

Přijetí a odeslání objednávky je zákazníkovi potvrzeno informativním e-mailem/sms na zadaný e-mail/telefonní kontakt.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí jako je např. jméno,příjmení, adresa, e-mail a telefonní číslo. Objednávka která tyto náležitosti nemá není brána jako objednávka a je automaticky brána systémem jako "neplatná objednávka" a nebude vyřízena.

 

Způsob úhrady:
Dobírkou:
Zboží je možné odeslat na dobírku -  platba při převzetí zboží v hotovosti. Tímto způsobem odesíláme pouze kurýrem IN TIME Poplatek ze tuto platbu činí 55kč / 2 EUR k přepravnému. Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544–545, zákon č. 40/1964 Sb.) dle našich obchodních podmínek.

Platba předem:
U platby předem nezapomínejte uvádět variabilní symbol, který Vám byl přidělen v informačním emailu, kde jste odbrželi kopii objednávky.
Pokud se zákazník rozhodne pro platbu na účet, bude mu zboží rezervováno po dobu max. 7 dnů od potvrzení objednávky.
Pokud nedojde k uhrazení, je zákazník vyzván emailem k vyjádření, zdali zájem trvá.
Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny jsou závazné. (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb).

Storno objednávky/návrhu na kupní smlouvu:

Lze provést do 24h od objednání a to  písemně e-mailem na e-mail: lenca.jankova@seznam.cz
Pokud dojde ke stornu po této uvedené době, vyhrazujeme si právo vyúčtovat storno poplatek ve výší 30% a to jen u zboží, které je šito na zakázku přímo pro zákazníka - zakázkový výrobek
Jedná se o dodávku zboží upraveného dle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. Na toto zboží nelze uplatnit Právo na odstoupení od smlouvy dle § 53 odst.7 Obč.z.(individuální rozměr, potisk jména na přání aj.) Pokud dojde ke stornu po této uvedené době a  objednávka je již zaplacená převodem, yhrazujeme si právo odeslat prostředky zpět na účet plátce do 14 dnů od provedení storna objednávky.

 

Dodání/doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 3 - 35 prac. dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání.

Je-li u zboží uvedeno „SKLADEM“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů.  Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit.

Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Doklad ke zboží, zejména daňový doklad/faktura je odesílána elektornickým způsobem.

Zboží zasíláme v rámci ČR dopravní společností GEIS


Upozornění

V OBDOBÍ ČERVENEC/SRPEN DOPORUČUJEME OBJEDNÁVAT ZBOŽÍ SKLADEM - V DOBĚ PRÁZDNIN VYBÍRAJÍ
DODAVATELÉ/VÝROBCI DOVOLENÉ A MŮŽE DOJÍT K PRODLOUŽENÍ REALIZACÍ VAŠÍCH OBJEDNÁVEK.
DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ

Pokud dojde k opoždění – vyprodání zboží u dodavatele/výrobce je zákazník   vždy o tomto opoždění informován.

 

Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v nákupním formuláři.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

Ceny a Slevy
Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.
Podmínky využití jsou uvedeny u každé akce.
Slevy a akce nelze kombinovat, vždy lze  využít jednu akci či slevu.



Cena a způsob doručení zboží.

Poštovné/přepravné je od 100 Kč (dle hmotnostni a objemu zásilky) při platbě převodem na účet .
V případě dobírky je k poštovnému/přepravnému účtováno 55 Kč poplatek za způsob platby.

 

PŘEPRAVNĚ NÁBYTKU

Obsahuje-li Vaše objednávka objemné zboží, bude přepravné u Vaší faktury upraveno.
Ceník přepravy

DĚTSKÁ POSTÝLKA   150,- Kč

KOMODA     200,- Kč

REGÁL     200,- Kč

SKŘÍŇ    200,- Kč

JUNIOR POSTEL 225,-

MATRACE 100 Kč

 

V případě, že objednávka je vyšší jak 6000 Kč, neúčtujeme* ani poštovné.
(*nevztahuje se k postýlkám, postelím, tříkolkám, košům, komodám, skříním, kočárkům, matracím, autosedačkám zboží s hmotností více jak 30kg a neplatí pro poplatek za dobírku).

Při objednávce uvádějte : 
Adresu kde Vás kurýr zastihne mezi 8 - 16h.
Telefonní číslo, na které dostanete i info sms o odeslání zboží.

 

Odstoupení od návrhu od kupní smlouvy ze strany prodejce:


Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, zejména z důvodu momentálně vzniklé nedostupnosti objednaného zboží.
Před odstoupením je však prodávající povinen pokusit se kontaktovat kupujícího a pokusit se dohodnout s ním možné řešení.

 


Vrácení zboží v zákonné době 14dní.

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby.

Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.

Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození.


Náklady na vrácení zboží nese kupující.

Náklady na výměnu zboží v případě změny velikosti, barvy nese kupující / tedy náklady na zaslání zpět k rukám prodejce, ale i náklady na opětovné zaslání zboží - u výměny zboží si účtujeme paušální poplatek 120,- Kč za poštovné.

Toto platí v případech, že si zákazník objednal věc špatně a chce zboží vyměnit.

V případě, že je zboží používáno a částečně opotřebováno, vypočte prodejce náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklá škoda na zboží bude ponížena od vracené částky, kterou zákazník vynaložil při nákupu zboží.
Po obdržení vráceného zboží bude zákazníkovi vráceny peníze nejpozději do 14-ti dnů. Peníze vracíme pouze bezhotovostně na účet.
Při vrácení zboží Vás prosíme o přiložení dokladu o koupi zboží. Bez tohoto dokladu nebude možná vratka peněz.
V žádném případě nelze zboží vracet poštou na dobírku ! Takto zaslané zboží nepřijímáme!

 

Výjimky:

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb (potisk, vyšívka na zboží dle přání zákazníka), v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit;
u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných
v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby. 

Práva a povinnosti z vadného plnění

Jakost při převzetí
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu,  není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i před smluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení.
U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.
Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.


Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době
použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné
porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy
věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou
či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro
odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může
kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

REKLAMACE – REKLAMAČNÍ ŘÁD

Došlo Vám poškozené zboží?

V případě, že krabice jeví poškození, popř. je polepena páskou přepravní společnosti, vyžádejte si u řidiče zápis, kde se poznačí, že jste převzali zásilku se známky poškození.
K uznání reklamace je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do 48h od převzetí, při zjištění vad způsobeny přepravou - nelze tuto reklamaci uznat !


Při reklamaci postupujte následovně:
Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:

- na e-mailovou adresu provozovatele e-shopu lenca.jankova@seznam.cz napište detailní popis reklamace společně s fotografií poškozeného zboží zobrazující reklamované vady.
- kupující bude prodejcem nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu.

Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.

Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem.
Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby.

Reklamace se nevztahuje  na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

Zboží k reklamaci, prosím, zašlete na výše uvedenou adresu: Doručovací adresa pro reklamace.
O odeslání zboží k reklamaci nás informujte.
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list ,
který Vám pošleme emailem po nahlášení reklamace.


Lhůta pro vyřízení reklamace:
Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
GEIS
2.  Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
3.  Neodborným zacházením.
4.  Zboží bylo poškozeno živly.
5.  Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. Výrobek, či zboží bylo používáno u při zjištění vady dál.
Nárok na reklamaci zaníka.

Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy
(zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).



Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZOOU“). Prodávající je u Úřadu pro ochranu osobních údajů registrován pod číslem 00073670.

2. Kupující uzavřením kupní smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo, a to za účelem uzavření této Smlouvy, provozování informačního systému webové stránky, vymáhání práv z kupní smlouvy a k marketingovým účelům. (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

3. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

4. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti kupujícího odstranit z databáze. Osobní údaje kupujících jsou zabezpečeny proti zneužití.

5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele.

6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření prodávajícím archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze prodávajícímu.

7. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

a) požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

b) požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu lenca.jankova@seznam.cz
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, vizhttp://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.




Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 20.6.2017

 

 

 

 

MzU0MzJ